Skål!

Fredagen var minst sagt effektiv! Vi steg upp tidigt hemma i Åbo! Åkte via akademin och hämtade några papper som Johan måste ha för sitt DIPLOMARBETE! Japp, nu är det sista biten kvar för hans del =)
Sen åkte vi till IKEA! Dit gick det ett par timmar och pengar, hittade fina saker till lägenheten! Hem och tömma bilen och vidare till Citymarket för att handla mat åt gulle så att han klarar sig i två månader utan mig. Hem och in med det i frys och kyl och sen en sväng ner på stan för att titta lite och köpa lite saker som fattades hemma.
Hela eftermiddagen gick åt för att reda upp efter vår shopping, fixa och trixa. SEN var emelie trött. Men vi skulle ju tillbaka till Åland igen...
Kom hem 02 och steg upp 07 för att åka på jobb. Yes säger jag bara...seeeg, men eftersom det var helg och därför mindre antal personer på jobb så gick dagen faktiskt snabbt Och det var min SISTA arbetsdag för sommaren!!

Vid 18 tiden var det dags för kräftskivan. Det var kul! Vi hade infravärme ovanför bordet och bredvid så vi var ute hela kvällen och natten! Det var sång, snaps, kräftor (så klart) och gott humör! Tyvärr var jag faktiskt rätt trött efter den långa dagen på jobb, men så är det.

Jag passade på och åkte hem när ett annat par skulle hem. Lagom för att se Janne Holmén springa maraton i Peking! Det tittade jag på och sen var det sängen som kallade kl 05.
Synd att OS är slut efter idag...har varit så skönt att bara ligga på soffan och kolla på det hela tiden..tillbaka till verkligheten.

Ett bra avslut på en bra sommar, Men jag har ju en vecka kvar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0