De sista dagarna springer....

Ohoj, det var ett tag sedan sist.
Jag har varit en heldag i Uppsala och hunnit träffa min syster yster sammtidigt som jag spenderat pengar på skor...
Jag har haft en ordentlig nackspärr, vaknade en morgon och vred lite på huvudet och då lät det "krrakk" i hela huvudet och sen kom jag knappt upp ur sängen. På jobb var jag hela kvällen, kunde ju röra på resten av kroppen så vem stannar hemma..nä men dagen efter fick jag en som kunde ta mitt dagpass och då stannade jag hemma för usch vad ont i huvudet och nacken jag hade andra dagen av spektaklet...Men nu är det bra igen!
Har alltså jobbat lite till, dagar nu och det har varit kul med lite omväxling från nätterna.
Imorgon ska jag och Johan till Åbo, till vår lägenhet med alla våra grönskande växter och även ta en resa till IKEA på fredag!Ska bli kul och se Åbo igen...sen blir det Åland hela september.
På lördag jobbar jag sista dagen och på kvällen blir det kräftskiva. Sista festligheten för sommaren, kul att spendera sista helgen med kräftskiva ute på stuga med flera vänner!En bra avslutning tror jag på sommaren!

Så var det med det.


Kommentarer
mia

jag saaaknar dig! Tur att du är kvar i september :D

2008-08-21 @ 09:08:53
URL: http://mollyn.blogg.se/
emme

Miss you too sötnos!! Måste ju komma till Stockholm snart och våldgästa er=) PUSS

2008-08-24 @ 12:47:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0