Dagarna går

Igår gick dagen snabbt! Först var jag till skolan och skrev tent -- nu är den över! Känns otroligt skönt!
Sedan var jag och jobbade kväll på Åbolands Sjukhus, på inre medicinska avdelningen.
Dit försvann den dagen helt plötsligt.

Underbart väder var det också, men det ska det bli idag med :)

Idag ska jag: Ner på stan och shoppa lite, gå och träna och njuta av solen på balkongen heeeela eftermiddan!!!

Ser fram emot en vacker och skön dag!

En viktig sak som jag höll på att glömma; Min kusin har fått en dotter!! 24.4. kl. 21.47 kom hon till vår värld! Mitt gudbarns lillasyster!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0